Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагер -Моля за съвет?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагер -Моля за съвет?

    Някой случайно да знае,дали стават лагери Бг. или от някой соц. автомобил на Алфа 33 или трябва да го избия да видя номера -Става въпрос за лагер на главината на задно дясно колело,щото почна да ми вие вчера .Днес установих че сепаратора се е разбил и сачмите са се разкарали,и не са на мястото си! А, и цена на оригинален за 33 ако знаете.Благодаря!!Питам ви ако знае някой направо да го купя не да гледам номера пак да се ровичкам в каталози и тн.
    Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

  • #2
    Заеби тези соц простоти купи читав преди 2 годин сменях предни десени и струваха кам 30лв за отзад надали ще е повече!
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16v '91 137p.s.
    волан Sport Line

    Alfa Romeo GTV 2.0 16v T.S. '95 150p.s.

    ::: It's all about driving and style:::

    Comment


    • #3
      Задните лагери немогат да са СОЦ. Имаш вариянт SKF и оригинален
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Оргиналните струват 28лв.
        Лагери можеш да си вземеш всякакви но в барабана има две легла които се сменят заедно с лагерите.
        Тези легла(незнам дали така се казват точно) ги има само в оргиналните.
        Едва ли ще ги има в каталога на SKF

        Comment


        • #5
          Sled kato kazvam znachi sigurno sum smenial i znam a?
          Ima gi
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            А леглата как се сменят?Избиват ли се?щото по тях има малки язвички и виенето може и да е по тях.
            Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

            Comment


            • #7
              Izbivat se no vnimavai zashtoto ot vanshna strana sigurno sa iako kliasali
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Привет! Нормална ли е смяната на лагера на задно колело на 8-10 000 км.Питам , защото ми се струва че

                Comment


                • #9
                  е, сори че стана поста нещо. въпросът : не бъркам ли със силата на момента на затягане или някоя друга тънкост има? мисълта ми е , че нещо малко ми се виждат тия клм. за лагера.

                  Comment


                  • #10
                    Лагерите след 10хил. вият или имат луфт?Ако е само луфт може да се обере с малко донятягане,без прекаляване.
                    sigpic
                    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                    BMW E30
                    BMW E36

                    Comment


                    • #11
                      Блг.
                      Grozdan , но лагера се разбива.В качеството ли е тайната ? Знае ли се с каква сила при използване на динанометричен ключ е необходимо да се стяга?

                      Comment


                      • #12
                        ALFA

                        24NM se stiaga gaikata na glavinata pri tova barabana mozhe da zategne ts ohlabvash leko dokato se poluchi leko vyrtene bez zaiazhdane-bazovoto stiagane e zadylzhitelno s din...kluch.a syshto i pri montazha na novi lageri da se izmie vsichko s benzin ili raztvoritel za da se premahnat metalnite chastici ot starite lageri...

                        Comment


                        • #13
                          След като измиеш всичко и смениш и семерингата,намазал си лагерите с грес и си запълнил останалото на 2/3 с грес,започваш със затягането.Завиваш гайката с около 6-7 кг.Това е необходимо за да си сигурен,че лагерите са се наместили.От тука на там правилото е:развиване;стягане с 1кг/м и развиване на 60 градуса.Каквото и да правиш,когато сложиш колелото по външния ръб на гумата , трябва да има луфт около 1 мм.Ако го няма,когато загреят лагерите ще стегнат и се износват бързо или направо блокират.Нормално тия лагери карат над 200 000 км.Успех.
                          Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:35. Основание: хронична кретения
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            200К ама друг път.Просто ми се струват много малки тези лагерчета.Изоставяли са ме на най-готините места(на бул.България,на Струма,на Доспат и тн.)И срам несрам стават от ауди 80 и голф 2,но по важно е да смениш и гайката,да провериш шайбата да не е износена,да ползваш подходящата грес и най-вече момента на затягане

                            Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                              200К ама друг път.Просто ми се струват много малки тези лагерчета.Изоставяли са ме на най-готините места(на бул.България,на Струма,на Доспат и тн.)И срам несрам стават от ауди 80 и голф 2,но по важно е да смениш и гайката,да провериш шайбата да не е износена,да ползваш подходящата грес и най-вече момента на затягане
                              няма затягане!!!!!!!Има развиване на 60градуса.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X